poniedziałek, 19 lipca 2010

Wpisy dzieci z dziś

Kuba Gawor
Jestem bardzo ciekawy wszystkiego. Zwiedzaliśmy wieś Poronin :-)

Olek Kapaon
Dziś rano poszliśmy do Poronina. Bardzo mi się podobało, to jest ciekawa
wieś :-)

Elwira Gałązka
Dziś było bardzo fajnie, poszliśmy do Poronina. Zdobyliśmy informacje na
jego temat. Jest to bardzo piękna miejscowość. Gdy szliśmy w drogę
powrotną, każdy rozmawiał i śmiał się. Potem graliśmy w siatę :-)


Karolina
Wczoraj była bardzo fajna dyskoteka. Każdy świetnie się bawił. Muzyka
była super. Podobała mi się także gra w siatkę balonami. Jestem po raz
drugi na koloniach i mam nadzieję, że pojadę jeszcze wiele, wiele razy.
Jest świetna zabawa. Wcale nie odczuwam zmęczenia :-)

Maja Gałązka
Wczoraj spędziłam cudowny dzień, mieliśmy dyskotekę, na której świetnie
się bawiłam. Na koloniach wiele się dzieje. Poznałm wielu ciekawych
ludzi. Bardzo się cieszę, że zdecydowłam się na przyjazd tutaj :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz