sobota, 24 lipca 2010

Ostatnia msza, ostatnie spotkanie wieczorne, ostatnie wpisy








Marysia Kapaon
To już koniec kolonii. Jeszcze przed zakończeniem graliśmy we flagi i
nową grę strażnik. Byliśmy w kościele. Od razu po mszy poszliśmy na
zakończenie do świetlicy. Był z nami przez chwilę Wawrzyk. To juhas, ma 18 lat. Były także z nami panie gaździny. Było to nasze ostatnie wieczorne spotkanie.
Bardzo było miło :-)

Ola Grabska
Dziś wielkie pakowanie, bo jutro jedziemy do domu. Dziś nigdzie nie
byliśmy, trochę też padało. Kolonia była udana :-)

Aleksandra Rudecka
Byłam na tych koloniach już trzeci raz i bardzo mi się podobało.
Najlepsze były piesze wędrówki i piękne widoki :-)

Szymon Wielgo
Bardzo dziękuję za te kolonie, one były piękne, nigdy o nich nie zapomnę :-)

Ola Owsianko
Dziękuję za te dwa tygodnie. Było bardzo ciekawie i fajnie. Bym została
dłużej, ale już tęsknię za całą rodziną :-)

3 komentarze:

  1. Każdy wpis jest dla mnie bezcenny. Dziękuję Oli, Oli, Oli, Szymkowi. Marysiu umiesz patrzeć. Widzisz świat. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje pomarańczowe klapki założone na czarne skarpetki wcale mnie nie krępują, bo w Murzasichlu było jak w domu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie cieszę się, że mogłem przeczytać drugie czytanie na mszy świętej

    OdpowiedzUsuń