czwartek, 22 lipca 2010

Mów do nas Boże - słuchamy !

Rano, po raz kolejny, przed śniadaniem została przeczytana ewangelia na
dziś. Księga została wyłożona w świetlicy. Jak każdego dnia. Rzadko
zdarzało się, żeby ktoś przyszedł i czytał. Dzisiaj wszyscy dostali
zadanie, aby do kolacji każdy przeczytał i to, co mu się będzie podobało,
w jakiś sposób zapadnie w pamięci i w sercu, napisał na karteczce. Kartki
wrzucili do koszyka. Powstała z tego wieczorna modlitwa. Nie wszystkie
dzieci pamiętały, ale to nie szkodzi. I tak było to ważne i piękne doświadczenie. Nasza wiara jest przecież w wielkiej mierze dziedziną doświadczenia ;-).

Zdania, które zapisali:

Olek
Bo Ty Boże jesteś Zbawieniem
Natalia
Boże, Ty mnie uczyłeś od mojej młodości
Patrycja
Ziarnem jest Słowo Boże, a siewcą ...
Olek K
Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, nim przyszedłeś na
świat
Julia
Bo Ty jesteś moją opoką i twierdzą.
Marlena
W Tobie Panie ucieczka moja
Sebastian
Oto siewca wyszedł siać...
Dominik
... inne znowu padły na ziemię żyzną i wydały plon
Michał
Bądź dla mnie skałą schronienia
Kuba
Bądź dla mnie skałą schronienia
Ania
Ach Panie Boże, przecież nie umiem mówić, bo jestem młodzieńcem
Karolina
Bo Ty mój Boże jesteś moją ndzieją
Weronika G
Będe wysławiał Twoją sprawiedliwość.
Martyna
Bo Ty jesteś moją opoką i twierdzą
Krzysztof Cz
Moje usta będą głosiły Twoją sprawiedliwość
Iza
Bo Ty jesteś moją opoką i twierdzą
Michał G
W Tobie Panie ucieczka moja.
Karolina
Moje usta będą głosiły Twoją sprawiedliwość i przez cały dzień Twoją
pomoc
Elwira
Wyzwól mnie i ratuj w Twej sprawiedliwości nakłoń ku mnie swe ucho.
Ola G
Ziarnem jest Słowo Boże
Zosia K
Będę wysławiała Twoją sprawiedliwość.
Ola O
Będę wysławiał Twoją sprawiedliwość.
Mariola
Młodość
Patryk K
Spójrz daję ci dzisiaj władzę nad narodamii nad królestwami, byś wyrywał
i ocalał, niszczył i burzył, byś budował i sadził.
Maja G
Kto go znajdzie będzie żył na wieki
Roksana G
Będę wysłwiał Twoją sprawiedliwość.
Marta P
Boże mój, wyrwij mnie z rąk niegodziwca
Ania P
Bo Ty, mój Boże jesteś moją nadzieją. Panie Tobie ufam od młodosci.
Weronika T
Bądź dla mnie skała zbawienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz