czwartek, 15 lipca 2010

Refleksje dzieci

Karolina Kowalik
W Zakopanem podobały mi się jak panowie grali, krajobrazy, i jak pani malowała obraz :-)

Roksana Gadomska
Dzisiaj w Zakopanym podobały mi się krajobrazy:-)

Natalia Czechowska
Dzisiaj był wspaniały dzień. Widzieliśmy piękne widoki Tatr:-)

Patrycja Gałązka
Dziś byliśmy w Zakopanym było fajnie. Góry są fantastyczne. Pozdrawiam kochani rodzice:-)

Aleksandra Grabska
Dziś byliśmy w Zakopanem było fantastycznie najbardziej podobało mi się krajobrazy i pan który malował śmieszne obrazy .
Pozdrawiam serdecznie i całuje.

Natalia Zbrzeżniak
Dzisiaj było bardzo fajnie .Najbardziej podobały mi się widoki ,kościoły,orkiestra, która grała bardzo fajnie .Pozdrawiam

Marysia Kapaon
Rano po śniadaniu pojechaliśmy do wsi najwyżej położonej w Tatrach. Było bardzo ciekawie. Piękne widoki. Zwiedziliśmy także parę kościołów, wszystkie był bardzo ładne. Zdążyliśmy nawet na jedną mszę. Oprócz tego zobaczyliśmy jeszcze skocznie. Pan kierowca autobusu dużo nam opowiadał w czasie podróży o wsi Ząb itp. Ogólnie cały dzisiejszy dzień był ciekawy.

Ula Rosa
Od rana po śniadaniu pojechaliśmy do wsi, która jest położona najwyżej w tatrach.
Po drodze były ładne widoki cały ten dzień mi się podobał .
Było bardzo fajnie, ale się trochę zmęczyłam jak schodziliśmy z góry, było bardzo stromo.
Bardzo serdecznie pozdrawiam rodziców i wszystkich których znam:-)

Martyna Jarmułowicz
Dzisiejszy dzień był wyczerpujący, ale opłacało się, ponieważ dużo zwiedziliśmy
oraz kierowca autokaru opowiadał nam historie o wsiach.. Pozdrowienia :-)

1 komentarz:

  1. Jesteście moimi oczami, jesteście moimi uszami, jesteście moim sercem i duszą. Czytam i widzę, to, co wy widziałyście, słyszę i czuję tę samą radość. Uczeń jest mistrzem swego wychowawcy. Takie cuda dzieją się na koloniach Caritasu :-)

    A jak muszą się cieszyć wasi rodzice! Piszcie jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń